Onze kantoren zijn weer geopend!

Zuiderhuis opent weer zijn deuren. Na een tijdelijke sluiting in verband met Corona zijn vanaf 2 juni de kantoren van Zuiderhuis weer geopend. Uiteraard gebeurt dit alles conform de richtlijnen van het RIVM. U bent dus van harte welkom op onze vestigingen, maar denk er wel aan om gepaste afstand te houden. We hebben op de kantoren zelf ook aanpassingen gedaan om aan de richtlijnen van het RIVM te voldoen.

De tijden waarin we leven met de 1,5 meter afstand en het ‘nieuwe normaal’ zorgen ervoor dat vele bedrijven en ook Zuiderhuis zich steeds sneller ontwikkelen op digitaal gebied. Een aantal oplossingen waar wij al mee gestart zijn vóór Corona, bewijzen dat dit een juiste keuze is geweest in het bedienen van onze klanten. Zo kunt u naast een bezoek aan kantoor onder andere ook kiezen voor videobellen of gebruik maken van de Zuiderhuis App.

Liever een afspraak op afstand?

Ook dat kan natuurlijk! De Zuiderhuis kantoren zijn weer geopend, maar we bieden ook de mogelijkheid tot een adviesgesprek op afstand. We zullen dan door middel van videobellen alles met u bespreken alsof u op een fysieke kantoorlocatie bent. Het voordeel is dat u niet de deur uit hoeft en in uw eigen omgeving toch alle informatie en advies kunt krijgen die u nodig heeft. De kop koffie moet u alleen nog zelf even erbij pakken.

Zuiderhuis thuiswerken

Maak gebruik van de Zuiderhuis App

Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van de Zuiderhuis App. Met de Zuiderhuis App heeft u, uw eigen financieel adviseur in uw broekzak. In een eerder bericht hebben we u verteld over de vele mogelijkheden van de Zuiderhuis App. De app biedt de mogelijkheid om op afstand uw zaken te regelen. Zo kunt u via de Zuiderhuis App o.a. uw schade melden, uw verzekering wijzigen en documenten scannen. Ook heeft u via de Zuiderhuis App alle gegevens bij de hand.

Heeft u de Zuiderhuis App nog niet gedownload op uw telefoon? Klik dan op een van de onderstaande buttons.

Wat kunt u verder van ons verwachten?

Zuiderhuis blijft continue in ontwikkeling en werkt aan verdere digitalisering met u als klant in het middelpunt. Door zaken te digitaliseren zorgen we voor meer flexibiliteit en gemak voor u als klant, maar altijd met de persoonlijke service van Zuiderhuis zoals u die van ons gewend bent.

Zuiderhuis